Customer Service Consultant (Business Partner)

Warszawa

Lokalizacja

100%

Wymiar pracy

Warunki pracy

Jak pracujemy

Elastyczne godziny pracy

TAK

Praca zdalna

25% CZASU

Delegacje

NIE

Ludzie

Wielkość zespołu

10

Wielkość firmy

100

Sprzęt

Laptop

Dodatkowy monitor

Podstawka pod laptopa

Zadania

  • Organizacja i zarządzanie relacjami między Wydziałem IT i Wydziałem Obsługi Klienta
  • Zrozumienie i pro-aktywne przyswajanie procesów biznesowych celem dostarczenia najbardziej wartościowego rozwiązania w zakresie IT
  • Zrozumienie i przełożenie wymagań biznesowych na potrzeby produktów i rozwiązań IT
  • Konsultacja z technikiem w celu ustalenia rozwiązania problemów i ich dostosowanie (troubleshooting&customization)
  • Wsparcie II linii supportu mające na celu utrzymanie stabilnego, bezproblemowego procesu działań operacyjnych
  • Uczestnictwo we wdrażaniu międzynarodowych projektów
  • Przeprowadzane testów problematycznych obszarów, zgłaszanie ticketów z problemami zespołowi developerskiemu

Wymagania

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie analizy biznesowej oraz wdrażania dopasowanych rozwiązań IT
  • Doświadczenie w pracy i wparciu SAP CRM (lub SD), SAP Hybris marketing
  • Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu mobile device management (Apple ecosystem)
  • Wiedza z zakresu konfiguracji sieci, rozwiązań chmurowych
  • Podejście Lean/Agile, dobra organizacja własnej pracy, otwartość, umiejętność pracy w zespole
  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym i rozproszonym zespole
  • Dobra znajomość j.angielskiego, znajomość j.niemieckiego będzie dodatkowym atutem

Benefity

Opieka medyczna

Karta multisport

Ubezpieczenie na życie

Szkolenia

Język angielski

Owoce

Kawa

Nowoczesne biuro