Junior IT Support Specialist

30-40zł/h

Wynagrodzenie netto

B2B, Umowa zlecenie

Forma zatrudnienia

Warszawa

Lokalizacja

100%

Wymiar pracy

Technologie

MS OfficeLDAPActive DirectoryMS Exchange

Warunki pracy

Jak pracujemy

Elastyczne godziny pracy

TAK

Praca zdalna

NIE

Delegacje

NIE

Ludzie

Wielkość zespołu

10

Wielkość firmy

100

Sprzęt

Laptop

Dodatkowy monitor

Podstawka pod laptopa

Windows

Zadania

  • Przekazywanie sprzętu IT użytkownikom i prowadzenie archiwum protokołów przekazania sprzętu komputerowego
  • Weryfikacja lokalizacji sprzętu komputerowego, relokacja i porządkowanie okablowania strukturalnego przy stanowisku pracy użytkownika
  • Rozwiązywanie incydentów oraz realizacja zleceń i wniosków o usługę zgodnie z katalogiem usług, wymagających bezpośredniej obecności na stanowisku pracy
  • Wymiana tonerów i materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących
  • Obsługa wideokonferencji i nagłośnienia oraz wsparcie obsługi technicznej podczas organizowanych zjazdów i konferencji
  • Pomoc w korzystaniu z urządzeń multimedialnych i wideokonferencyjnych, relokacji sprzętu komputerowego, a także wykonywanie innych zadań zlecanych

Wymagania

  • Doświadczenie na analogicznym stanowisku
  • Znajomość systemów operacyjnych oraz środowiska Windows 7,10
  • Znajomość aplikacji biurowych klasy MS Office 2007 i wyższych
  • Znajomość zagadnień związanych z użytkowaniem poczty elektronicznej opartej o system MS Exchange 2013/2016
  • Znajomość usług LDAP oraz Active Directory
  • Umiejętność posługiwania się narzędziami zdalnego dostępu
  • Znajomość obsługi komputerowych urządzeń peryferyjnych
  • Znajomość obsługi urządzeń i systemów multimedialnych i wideokonferencyjnych
  • Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem informacji w systemach informatycznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Benefity

Opieka medyczna

Karta multisport

Ubezpieczenie na życie

Szkolenia

Język angielski

Owoce

Dobrze wyposażona kuchnia

Chillout zone

Imprezy integracyjne

Kawa