Office Assistant

Warszawa

Lokalizacja

100%

Wymiar pracy

Warunki pracy

Jak pracujemy

Elastyczne godziny pracy

NIE

Praca zdalna

NIE

Delegacje

NIE

Sprzęt

Laptop

Dodatkowy monitor

Podstawka pod laptopa

Windows

Zadania

  • Realizacja zadań asystenckich zleconych przez Zespół IT Delivery (np. formatowanie dokumentów)
  • Wparcie Administration Managera oraz Prezesa przy bieżących projektach (np. wyszukiwanie informacji i raportowanie wyników wyszukiwania)
  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania całego biura (biuro mieści się w domu z ogrodem), czyli np. nadzór nad firmą sprzątającą, ogrodniczą, „złotą rączką”, serwisantami, nad usuwaniem wszelkich nieprawidłowości, usterek i awarii
  • Dbałość o wyposażenie Biura (m.in. zaopatrywanie Biura w artykuły biurowe i spożywcze)
  • Dbałość o bezpieczeństwo, porządek i nienaganny wygląd całego biura i posesji (szczególnie recepcji oraz sal konferencyjnych)
  • Odbieranie połączeń telefonicznych
  • Przyjmowanie i obsługa gości oraz dostawców (np. owoców, wody)
  • Dbałość o prawidłowy obieg informacji i dokumentów
  • Archiwizacja i skanowanie dokumentów
  • Prowadzenie rejestru ewidencji czasu pracy oraz listy obecności

Wymagania

  • Dwuletnie ogólne doświadczenie zawodowe lub półroczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie co najmniej średnie
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B1/B2)
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (zwłaszcza znajomość Microsoft Excel i Microsoft Word )
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz interpersonalne
  • Odpowiedzialność, sumienność oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Dyspozycyjność (praca tylko na pełen etat)
  • Wysoka kultura osobista

Benefity

Opieka medyczna

Karta multisport

Ubezpieczenie na życie

Szkolenia

Język angielski

Parking rowerowy

Darmowy parking

Owoce

Prysznic

Dobrze wyposażona kuchnia

Piłkarzyki

Taras z leżakami

Chillout zone

Warsztaty

Imprezy integracyjne

Kawa

Nowoczesne biuro